Manual Identitate

Manual identitate corporate

Succesul in promovarea unui brand depinde de consecventa cu care elementele si regulile corporate sunt aplicate.

Manual identitate contine regulile si exceptiile de folosire a tuturor elementelor care definesc identitatea companiei, usurand astfel implementarea siglei, a sloganului sau a oricarui element corporate pe diverse medii si suporturi (tipar, pixuri, agende, uniforme, autoturisme, cladiri, bannere etc.). Practic acest manual identitate este absolut necesar departamentului de marketing in relatiile cu terti pentru toate produsele comandate. Prin utilizarea manualului de identitate se exclud riscurile utilizarii incorecte a elementelor de brand, evitandu-se compromiterea imaginii corporate a companiei dumeavoastra.

Manual identitate corporate - realizare

Manualul de identitate se realizeaza in format electronic si poate circula pe canale si medii informatice, fiind astfel transmisibil si usor de actualizat. Indiferent daca se discuta despre un brand nou sau un proces de rebranding, clientii nostri vor beneficia de consultanta pe tot parcursul dezvoltarii identitatii (chiar si ulterior) si vom identifica impreuna o strategie de marketing, vizibila si eficienta, care sa dea rezultate.

Rolul unui manual identitate este acela de a preîntâmpina utilizarile eronate ale elementelor de identitate vizuala a unui brand pe diferite materiale tiparite sau digitale, atât în ceea ce priveste dimensiunea, proportiile si componentele grafice, cât si cromatica.

Totodata, manualul de identitate are functia de a asigura o comunicare vizuala coerenta, consistenta si armonioasa.

Top

Contact Contact

Copyright © 2017 Global Print Harta site