GENERARE AWB-URI & RAPORTARE LIVRARI MULTIPLE PRIN CURIER
O provocare destul de greu de gestionat de catre companiile cu mai multe magazine, este livrarea afiselor sau a altor printuri de trade marketing, catre fiecare de spatiu de retail in parte. Gestionarea bazelor de date puse la dispozitie de catre beneficiar si generarea de AWB-urilor in platforma firmelor de curierat, poate fi realizata de catre tipografia productoare, astfel incat printurile sa plece catre punctele de lucru, direct din productie. Astfel, este obtinuta o importanta eficientizare logistica, fiind reduse semnificativ resursele alocate de catre companii pentru managementul lucrarilor de volum mare. Urmarirea livrarilor precum si raportarea centralizata, vin sa completeze acest serviciu extrem de util.
Grija lansarii comenzilor recurente poate fi lasata in sarcina tipografiei noastre, atentionarea de epuizare a stocului existent la beneficiar facandu-se in timp util, datorita software-ului CRM pe care l-am implementat incepand cu anul 2018. Totodata, acest soft CRM poate tine evidenta in timp real a stocurilor existente in depozitul nostru, pentru situatiile in care a fost aleasa solutia de lansare comenzi in tiraje mai mari pentru obtinerea unor importante scaderi ale preturilor produselor tiparite.
SERVICII FULFILLMENT (PICKING, PACKAGING & NEXT DAY DELIVERY)
In masura in care se doreste sa fie expediate produse in ambalajele, display-urile sau plicurile din carton, precum cosmetice, mostre de produse, carduri de fidelizare sau cartele prepaid internet si telefonie, va putem asigura si serviciul de full filment. Astfel, o sa fie introduse toate produsele in produsul tiparit de noi, urmand ca expedierea sa fie facuta direct la clientii si partenerii dvs., prin gestionarea de catre colegii nostri a bazelor dvs. de date variabile, puse la dispozitie pentru generarea de AWB-uri catre fiecare destinatie. Ambalarea va fi adaptata livrari prin curier. Acest serviciu este optional si se achita suplimentar.
DEPOZITARE & LIVRARE A DOUA ZI
Pentru agendele si calendarele personalizate cu timbru sec sau folio, se pot realiza economii de cca 150 euro, prin faptul ca depozitam si arhivam gratuit matritele. Astfel, matritele se achita doar in primul an, urmand ca 5-7 ani sau cat se va utiliza logo-ul respectiv sa nu mai achitati aceste costuri in fiecare an, asa cum se procedeaza in general. Aici este important sa comunicati consultantului nostru de vanzari informatia ca doriti sa utilizati aceste matrite mai multi ani, astfel incat matritele sa fie gandite inca de la inceput in acest sens. Astfel, matritele vor avea inaltime de 7 mm in loc de inaltimea standard de 3 mm, astfel incat sa poata fi folosita anii urmatori inclusiv pentru agende cu coperti mai groase/buretate.
AMBALARE SPLIT & AMBALARE ADAPTATA PENTRU CURIER
Pentru comenzile ce sunt livrate catre mai multe locatii, asa cum intalnim in cazul retelelor de magazine de retail, se va selecta numarul de produsele comunicat pentru fiecare locatie. Astfel, se vor realiza pachete diferite ca marime si material de ambalare, pentru ca ambalarea sa fie realizata corespunzator indiferent de numarul de produse necesar fiecarui magazin.
Toate comenzile a caror valoare depaseste suma de 100 euro + TVA, beneficiaza de livrare gratuita indiferent ca marfa va fi livrata cu masini proprii sau prin curier. Pentru comenzile mari se pot realiza cu masini proprii si in mod gratuit, pana la 5 livrari la punctele de lucru ale beneficiarilor nostri. Pentru ca experienta ne-a demonstrat ca in peste jumatate din cazuri, departamentele de marketing beneficiare ale produselor tipografice, nu dispun de resursele necesare manipularii produselor tiparite, toate produsele livrate cu masini proprii, vor fi pozitionate exact in zonele dorite, livrarea incheindu-se abia dupa asezarea de catre delegatii nostri a tuturor produselor la raft.
PUTETI INCARCA FISIERE DE MAXIM 25MB
GLOBAL PRINT © Copyright 2024. All rights reserved