Tipizate-facturi-personalizate-tipografie-global-print

Tipizatele fac parte din categoria produselor tipografice cel mai des utilizate. Datorita vizibilitatii lor, sunt instrumentele perfecte pentru a fi personalizate cu elementele dvs. de brand. Astfel, pot reprezenta instrumente eficiente de marketing prin care va faceti cunoscuta afacerea, serviciile sau elementele identitate de brand. Va recomandam sa luati in calcul aceasta posibilitate de a realiza tipizate speciale, capabile sa vorbeasca despre valorile companiei dvs. si prin care va puteti promova corect business-ul. Fiecare business este unic, tipografia noastra nefacand altceva decat sa va oferim tot suportul tehnic necesar pentru a arata si clientilor dvs. acest lucru! Indrazniti sa va diferentiati pe piata prin orice mijloace: de la calitatea produselor si serviciilor pe care le oferiti, pana la aspectul materialelor de promovare. Tipizatele financiar contabile personalizate pot fi printate alb/negru direct din softurile specializate, sau pot fi pretiparite color de catre o tipografie. Intre variantele printarii in regim propriu si tiparirea tipizaelor externalizat este recomandata varianta tiparirii externalizate. 

DE CE TIPIZATE PERSONALIZATE?

Suplimentar rationamentelor de ordin estetic si de marketing, pot fi identificate mai multe argumente de ordin operational si financiar, ce pot pleda cu succes in favoarea optarii pentru tipizate personalizate.  Regasiti in continuare o lista cu astfel de argumente ce reflecta utilitatea si avantajele acestora:

- Tipizatele personalizate color au un pret semnificativ mai mic decat tipizatele printate color in regim propriu, in timp ce tipizatele tiparite alb/negru nu asigura o corecta imagine companiei dvs.

- Tipizatele contabile fiind folosite in activitatea zilnica de vanzare, reprezinta un foarte bun mijloc de comunicare directa

- Facturile personalizate, avizele de marfa personalizate, chitantele personalizate sunt mai mult decat un simplu formular contabil, devenind un mijloc de marketing adresat unui grup tinta important, cel al clientilor existenti. 

- Prin intermediul tipizatelor personalizate tiparite color se poate face cunoscuta ofera completa a companiei, prin tiparirea acesteia pe verso-ul tipizatelor. Astfel, tipizatele pot devenii un foarte util suport pentru cross sell. Clientii existenti pot fi determinati sa revina cu noi comenzi sau sa solicite produse / servicii noi. Tiparirea pe verso a tipizatelor personalizate a acestor informatii nu afecteaza pretul.

-  Tiparirea externalizata a tipizatelor aduce eficentizari importante ale costurilor, prin printarea pe verso a informatiilor ce in mod normal ar fi trebuit sa fie tiparite separat (ex: conditii contractuale, certificate de garantie, declaratie de conformitate, oferte speciale, date de contact post vanzare etc.). Prin tiparirea tipizatelor se obtin avantaje in ceea ce priveste timpul alocat si reducerea numarului de formulare emise, ce in final reprezinta reduceri indirecte de costuri;

- Personalizarea tipizatelor poate elimina riscurile interne si riscurile externe de falsificare prin securizarea acestora. Se evita astfel, ca in situatia in care tipizatele financiar contabile sunt editate de catre angajai ai companiei sa apara serii duble sau alte neconformiati datorate erorii sau intentiei umane. Prin folosirea hartiei autocopiative cu elemente de securizare, falsificarea devine foarte dificila. Ca exemplu putem avea in vedere situatia chitantelor. Daca chitantele sunt printate in regie proprie operatorul poate oricand sa incaseze anumite sume de bani pe care sa nu le declare. Practic va genera o noua chitanta cu aceeasi serie si frauda va fi greu de sesizat;

- Tipizatele tiparite asigura pe langa avantajul unui cost mai mic fata de printarea in regim propriu (hartia, uzura imprimantelor si service-ul, tonerul si alte consumabile, timpii, etc. sunt costuri mai mari decat pretul tipizatelor tiparite), avantajul unui aspect vizual mai placut. Tipizatele in modul continuu pentru imprimante matriciale (facturi, avize, chitante, etc.) vor avea un aspect mai ingrijit prin respectarea standardelor specifice, precum "pasul" de 9 puncte caracteristic imprimantei matriciale. Spatiul pentu fiecare rubrica va fi optimizat si se va anticipa volumul informatiilor. Dimensiunea si forma textului vor fi unice pentru un aspect grafic unitar si placut. Toate serviciile de creatie, machetare grafica si DTP sunt oferite gratuit, astfel incat sa fie obtinute tipizate personalizate dupa criteriile impuse de un marketing de succes;

- Obtinerea facila a tipizatelor personalizate, prin tiparirea si livrarea acestora in timp util la sediu, contavaloarea tipizatelor putand fi achitata prin plata la termen;

- Externalizarea responsabilitatii catre furnizorul de tipizate tiparite, in situatia in care apar neconformitati sau alte erori gen serii duble, culori corporate alterate, etc.

- Consultanta gratuita privind legislatia in vigoare si metodologiile de aplicare. Ca exemplu, precizam normele privind regimul de inseriere si numerotare a facturilor, chitantelor, avizelor de insotire a marfii, monetarelor, bonurilor de marcaj, etc.

  1. Persoanele responsabile pentru organizarea si conducerea contabilitatii trebuie sa desemneze prin decizie interna scrisa (descarca formular), o persoana sau mai multe, dupa caz, care sa aiba atributii privind alocarea, gestionarea seriilor si numerelor pentru toate tipizatele emise.
  2. Facturile vor avea un numar de ordine secvential stabilit de companie, astfel incat sa asigure necesarul anual. In fiecare an se stabileste numarul de la care se va emite prima factura (se poate incepe in fiecare an de la 0 sau se poate continua de la ultima serie tiparita). In alocarea seriilor si numerelor, se va tine cont de structura organizatorica, respectiv sucursale, filiale, puncte de lucru.
  3. Ca situatie concreta, pentru compania S.C. GLOBAL PRIN BDV S.R.L. tinandu-se cont de cele precizate mai sus, va fi: seria facturii va  B GP F nr. 000001 (B - de la Bucuresti, GP - serie interna aleasa reprezentand initialele Global Print si F - de la factura).

TIPURI DE TIPIZATE PERSONALIZATE

Tipizatele contabile personalizate reprezinta o comunicare directa cu cel mai important target al companiei dvs, clientii existenti, carora trebuie sa le oferiti motive de a reveni, prin tiparirea pe verso tipizatelor, de informatii utile, precum gama completa de servicii si produse, oferte speciale, date de contact post vanzare, etc. Tiparirea externalizata a tipizatelor aduce totodata si eficientizari importante de cost, prin printarea pe verso a informatiilor ce in mod normal ar fi trebuit sa fie tiparite separat (ex: conditii contractuale, certificate de garanie, declaratie de conformitate, etc.). Prin tiparirea tipizatelor se obtin avantaje in ceea ce priveste timpul alocat si reducerea numarului de formulare emise, ce in final reprezinta reduceri indirecte de costuri.

Personalizarea tipizatelor contabile poate elimina riscurile interne si riscurile externe de falsificare prin securizarea acestora. Se evita astfel, ca in situatia in care tipizatele financiar contabile sunt editate de catre angajai ai companiei sa apara serii duble sau alte neconformiati datorate erorii sau intentiei umane. Prin folosirea hartiei autocopiative cu elemente de securizare, falsificarea devine foarte dificila. Ca exemplu putem avea in vedere situatia chitantelor. Daca chitantele sunt printate in regie proprie operatorul poate oricand sa incaseze anumite sume de bani pe care sa nu le declare. Practic va genera o noua chitanta cu aceeasi serie si frauda va fi greu de sesizat.

Tipizatele tiparite asigura pe langa avantajul unui cost mai mic fata de printarea in regim propriu (hartia, uzura imprimantelor si service-ul, tonerul si alte consumabile, timpii, etc. sunt costuri mai mari decat pretul tipizatelor tiparite), avantajul unui aspect vizual placut. Tipizatele in modul continuu pentru imprimante matriciale (facturi, avize, chitante, etc.) vor avea un aspect mai ingrijit prin respectarea standardelor specifice, precum "pasul" de 9 puncte caracteristic imprimantei matriciale. Spatiul pentu fiecare rubrica va fi optimizat si se va anticipa volumul informatiilor. Dimensiunea si forma textului vor fi unice pentru un aspect grafic unitar si placut. Toate serviciile de creatie, machetare grafica si DTP sunt oferite gratuit, astfel incat sa fie obtinute tipizate personalizate dupa criteriile impuse de un marketing de succes.

Obtinerea facila a tipizatelor personalizate, prin managementul stocurilor via software CRM, tiparirea si livrarea acestora in timp util la sediu. Externalizarea responsabilitatii catre furnizorul de tipizate tiparite, in situatia in care apar neconformitati sau alte erori gen serii duble, culori corporate alterate, etc. Externalizarea integrala a responsabilitatii catre furnizorul de tipizate, in cazul in care apar neconformitati sau alte erori (gen serii duble, alterarea culorilor siglei sau culrilor de corpoate, etc.). Consultanta gratuita privind legislatia in vigoare si metodologiile de aplicare.

Facturile fiscale personalizate reprezinta un important suport de comunicare si de marketing, fara sa presupuna costuri suplimentare. Facturile fiscale sunt formulare ce oricum trebuie emise, costul personalizarii fiind nesemnificativ in comparatie cu avantajele. Facturile fiscale personalizate ajung la cei mai importanti clienti, clientii existenti. Facturile fiscale personalizate contribuie la dezvoltarea unei bune imagini de brand, motiv pentru care se recomanda sa fie personalizate pentru a respecta cerintele unei comunicari corecte. Odata cu personalizarea, factura se poate si securiza (elemente de securizare disponibile), eliminandu-se astfel riscul intern si extern de falsificare a facturilor fiscale emise. Se pot obtine eficientizari ale pretului facturilor si chitantelor, prin tiparirea pe aceeasi pagina a facturii si a chitantei, eliminandu-se in acest fel costul chitantelor. Prin tiparirea pe verso a certificatelor de conformitate, a conditiilor de garantie sau a termenilor contractuali, se pot obtine eficentizari importante de cost si timp, aceste conditii ne mai fiind printate separat. Facturile fiscale se recomanda a fi securizate (elemente de securizare disponibile), pentru a se elimina riscul intern si extern de falsificare.

Chitantele personalizate reprezinta un suport de comunicare si de marketing. Sunt formulare ce oricum trebuie emise, costul personalizarii fiind nesemnificativ in comparatie cu avantajele aduse. Chitantele personalizate ajung la cei mai importanti clienti, clientii existenti. Dezvoltarea unei imagini bune de brand depinde, printre altele, de aceste chitante personalizate. Trebuie sa fie personalizate pentru a putea fi securizate, eliminandu-se astfel riscul intern si extern de falsificare.

Avize insotire marfa personalizate reprezinta un bun suport de comunicare si de marketing. Avizele de insotire a marfii sunt formulare ce oricum trebuie emise, costul personalizarii fiind nesemnificativ in comparatie cu avantajele aduse. Avizele de insotire a marfii personalizate ajung la cei mai importanti clienti, clientii existenti. Avizele insotire marfa contribuie la dezvoltarea unei bune imagini de brand. Avizele trebuie sa fie personalizate pentru a respecta cerintele unei comunicari corecte. Odata cu personalizarea, avizele se pot si securiza, eliminandu-se astfel riscul intern si extern de falsificare. Din rationamente de eficientizare a costurilor este indicat sa se tipareasca pe verso-ul avizelor informatii utile, proces verbal de receptie marfa livrata, declaratie de conformitate produse, conditii de garantie, date de contact post vanzare, etc. Prin tiparirea pe verso a certificatelor de conformitate, a conditiilor de garantie sau a termenilor contractuali, se pot obtine eficientizari importante de cost si timp, aceste conditii ne mai fiind printate separat. 

Coli personalizate ce servesc drept suport pentru orice tipizate tiparite in coala sau in modul continuu pe hartie autocopiativa. In situatia in care utilizati un software specializat pentru emiterea de facturi, din rationamentele de marketing deja prezentate aici, solutia pentru pastrarea unei imagini corecte si in privinta tipizatelor, puteti opta pentru realizarea de coli pe care sa fie tiparit in fundal logo-ul companiei dvs. Personalizarea se poate materializa si prin tiparirea unui header sau a unui footer care sa contina logo-ul si datele de contact ale companiei. Aceste variante de personalizare sunt posibile atat in cazul tipariri pe coli de hartie offset standard de 80g/mp, pe coli de hartie speciala (reciclata, reciclata, ivory sau colorata in masa, etc), dar si in cazul tipariri pe hartie autopiativa in modul continuu.

Puteti personaliza role de hartie pentru case de marcat pe orice suport de hartie si mai ales, in orice dimensiuni. Pe verso puteti efectua orice fel de personalizare si branding doriti. Puteti opta pentru inscriptii simple doar cu sigla si nume sau puteti adauga si text sau chiar informatii despre afacerea dumneavoastra. Personalizarea materialelor tipizate aduce un mare avantaj datorita utilitatii si gradului de expunere pe care il au aceste mici accesorii. Calitatea unei role case de marcat personalizate se datoreaza tehnologiei performante si echipamentelor de ultima generatie care asigura o calitate constanta si competitiva a produselor tiparite. Rolele pentru casele de marcat pot fi tiparite atat pe hartie offset cat si pe hartie termosensibila, functie de tehnologia de printare a casei de marcat utilizate. Conform Art. X, punctul 3, Sectiunea a 7-a din OUG 94/2004, ordonanta prin care s-au adus modificari importante privind reglementarile fiscale, inclusiv referitor la regimul rolelor pentru casele de marcat, precizeaza ca utilizatorii de aparate de marcat electronice fiscale, role legislatie, sunt obligati:

  1. a) sa foloseasca numai consumabile de tipul si cu caracteristicile tehnice prevazute în manualul de utilizare a aparatului respectiv;
  2. b) sa foloseasca numai consumabile care asigura mentinerea lizibilitatii datelor pe perioada de arhivare prevazute de prezenta ordonanta de urgenta;
  3. c) sa solicite distribuitorului autorizat de la care a cumparat aparatul sau unitatile acreditate de catre acesta completarea manualului de utilizare cu informatii privind tipul si caracteristicile tehnice ale consumabilelor, daca manualul de utilizare a aparatului respectiv nu contine astfel de informatii;
  4. d) sa încheie cu furnizorii consumabilelor contracte ferme continand clauze de livrare numai a consumabilelor de tipul si cu caracteristicile tehnice prevazute în manualul de utilizare, care sa asigure mentinerea lizibilitatii datelor pe perioada de arhivare prevazuta de prezenta ordonanta de urgenta, precum si clauze privind daunele la care sunt indreptatiti utilizatorii in cazul nerespectarii clauzelor contractuale de catre furnizori.

Este evident astfel ca legiuitorul a eliminat implicit obligatia utilizatorilor de aparate de marcat fiscale de a achizitiona consumabile doar de la distribuitorii autorizati (distribuitori autorizati de la care s-a achizitionat casa de marcat), dand posibilitatea astfel utilizatorilor sa achizitioneze consumabile de la orice furnizor, cu conditia ca respectivele consumabile sa fie de tipul si cu caracteristicile tehnice prevazute in manualul de utilizare al aparatului.

Tipizatele diverse personalizate sunt foarte variate, putand discuta de la adeverinte medicale si pana la bilete trasport, sau de la documente bancare si pana la bilete inseriate pentru spectacole.  Aceste tipizate personalizate pot fi o modalitate comoda si practica de promovare si marketing pentru afacerea dvs. Achizitionarea acestora implica costuri dintre cele mai reduse din gama materialelor de promovare. Utilitatea unor astfel de suporturi tipizate este recunoscuta deoarece sunt folosite la scara larga pentru imprimarea diverselor documente care ajung in cele din urma la partenerii sau colaboratorii importanti ai dvs. Tipizatele trebuie sa ajute la crearea unei bune imagini de brand. Tipizatele trebuie personalizate pentru a respecta cerintele unei comunicari corecte. Odata cu personalizarea, se pot si securiza tipizatele mai importante, eliminandu-se astfel riscul intern si extern de falsificare a acestor tipizate. Ca exemplu reteta medicala poate fi alba, hartie 80 gr/mp, tiparita pe o singura fata, alb/negru sau color. Preturile retetelor medicale personalizate variaza in functie de tiraj si tipul de tiparire. Retetele medicale pot fi achizitionate la un pret avantajos, prin optarea pentru varianta nepersonalizata, din stocuri pretiparite. Tipografia noastra va poate oferi o gama completa de tipizate, care sa respecte toate standardele de calitate precum si cerintele impuse de reglementarile legale. Ca exemplu, putem tiparii la cerere adeverinte sau retete medicale, conform modelelor Ministerului Sanatatii sau dupa specificatiile /modelele dumneavoastra - cu antet, logo, elemente de siguranta, etc.

DOMENII DE UTILIZARE TIPIZATE PERSONALIZATE

Pot fi comandate tipizate personalizate din variate domenii de activitate:

- financiar contabil (facturi, avize de insotire a marfii, chitante, monetare, etc.);

- bancar (ordine de plata, depuneri numerar casierie, etc);

- turistic (fise de anunare a sosirii - oferta speciala, Bon de marcaj/consum, nota de plata, etc.);

- medical (fise de consultatii, retete, registre, adeverinte, bilete de internare, certificate sanitar-veterinare de transport, imprimate sanitar-veterinare, etc.);

- transport persoane (bilete cu valoare fixa, bilete cu mai multe valori functie de distante, etc);

- evenimente (bilete teatru, film si orice alte spectacole);

- orice alte tipizate interne.

ELEMENTE DE SECURIZARE TIPIZATE

In principiu, pe orice fel de tipizat se poate opta pentru inserarea a unuia sau a mai multor elementele de securizare. Tipizatele se recomanda sa fie securizate, pentru a elimina riscul falsificarii de catre terti din afara comapanei, dar si de catre interni. Se recomanda ca orice tipizat tiparit fie pe tipar offset sau print digital sa aiba inclus un element de securizare. In mod uzual se securizeaza tipizate tiparite precum: facturi, chitante, avize, adeverinte medicale, bilete de transport sau spectacole, etc. Tipizatele pot fi securizate prin diferite metode, personalizare print digital sau tiparire offset, elementele de securizare disponibile fiind:

GUILLOCHE - Desen grafic special, care nu poate fi reprodus prin nici un sistem de copiere, - Acest element poate fi tiparit cu cerneala speciala, fluorescenta sau vizibila in spectru UV, - Aceste guilloche sunt dispuse vizibil pentru a putea fi verificate usor.

MICROTEXT - Tipar special, care nu poate fi reprodus prin copiere datorita dimensiunilor foarte mici ale textului, - Nu este vizibil cu ochiul liber, este "ascuns" si are rolul de a identifica un act original.

COD DE IDENTIFICARE - Element de securizare tip alfanumeric, - Este dispus vizibil, pentru identificarea imediata a autenticitatii formularului.

INSERIERE UNICA - Sistem de verificare in timp real a datelor de inseriere in momentul lansarii comenzii, - Prin acesta facilitate se evita intocmirea si depunerea de acte justificative suplimentare cerute de lege.

PERSONALIZARE GRAFICA - Posibilitatea introducerii de elemente grafice si informatii comerciale proprii, ce pot fii pozitionate pentru a respecta identitatea corporate.

ELEMENTE GRAFICE INVIZIBILE - Introducere de text sau elemente grafice tiparite cu cerneala invizibila, - Elementele de siguranta devin vizibile prin expunere la o sursa de caldura.

ELEMENTE GRAFICE FLUORESCENTE - Introducerea de text sau elemente grafice tiparite cu cerneala fluorescenta, - Elementele de siguranta devin vizibile prin expunere in spectrul UV. 

SEMNATURA ASCUNSA - Introducerea de microtext in zone prestabilite, microtext ce nu este vizibil cu ochiul liber.

HOLOGRAMA - Personalizare cu timbru hologramat, desenul hologramat putand fii unic.

Toate elementele de securizare a tipizatelor, precizate anterior, se pot aplica pe orice formular tipizat, fiecare element de securizare aduce un plus de siguranta pentru tipizate tiparite.

Pentru a intelege cat mai bine importanta securizarii tipizatelor, evidentiem urmatoarele:

- prin securizarea tipizatelor sunt evitate riscurile de falsificare si implicit riscurile de aparitie a fraudelor interne sau externe. In special chitantele trebuie tratate in mod special, datorita posibilitatii de insusire a sumelor de bani incasate. Practic pentru chitante securizarea ar trebui sa fie o cerinta obligatorie. Pentru mai multe argumente in favoarea securizarii tipizatelor vizitati "tipizate contabile".

- tipizatele securizate vor fi mai sigure, fiind mult mai greu de falsificat;

- tipizatele securizate pot fi un bun mijloc de marketing, prin utilizarea elementelor de securizate, acestea fiind cunoscute doar de catre emitent. Astfel veti avea posibilitatea sa diferentiati un tipizat reprodus de tipizatul autentic. ;

- se pot folosi mai multe elemente de securizare pentru acelasi tipizat, eficienta acestora fiind astfel crescuta;

SERVICII CONSULTANTA, LOGISTICE SI SUPORT VANZARE

Pentru fiecare proiect de realizare tipizate personalizate o sa aveti alocat un account de vanzari dedicat, care va poate comunica in momentele oportune ce solutie tehnica este recomandata pentru tipizate din hartie solicitate si pentru a va da informatii cu privire la stadiul lucrarii in tipografie. 

Experienta de peste 10 ani a colegilor nostri din departamentul de vanzari, va poate fi de un real folos atat in ceea ce priveste alegerea celei mai potrivite solutii, cat si cu privire la pretul final al tipizatelor personalizate.

Din punct de vedere logistic, aveti asigurate servicii de depozitare gratuita a tipizatelor personalizate comandate in tiraje mai mari din ratiuni de eficientizarea a pretului, pana la data la care se doreste expedierea, fiind cunoscuta problema lipsei de spatii in cadrul birourilor de contabilitate si marketing. 

Pot fi personalizate toate formatele standard de tipizate, precum si formate total atipice. 

SERVICII DESIGN GRAFIC TIPIZATE PERSONALIZATE

Este cunoscut faptul ca tipizatele sunt indispensabile, fiind folosite pentru vanzarea si expedierea de diverse produse. Aceasta caracteristica determina o foarte buna vizibilitate in piata, a produselor sau brandurilor ce vor fi publicitate prin acest mijloc. Fiind expuse in raza vizuala a tuturor categoriilor de persoane, printr-un design reusit al tipizatelor dvs., se poate face o publicitate eficienta pentru orice brand, produs sau serviciu.

Personalizarea de la zero, inca de la coala de tipar a tipizatelor, permite obtinerea de formate atipice speciale, care reprezinta in sine un element de personalizare ce poate intari identitatea vizuala corporate, precum si integrarea de finisari si securizari tipografice. Venim in sprijinul dvs. cu propuneri de design tipizate, realizate de catre creativi nostri din departamentul de grafica, colegi cu o experienta de peste 10 ani in industria tipografica. De asemenea, personalizarea de la zero ne asigura posibilitatea de putea opta pentru hartii speciale (texturate, natur, colorate in masa, reciclate, etc.), care vor aduce un plus de unicitate si vor atrage atentia asupra tipizatelor astfel personalizate.

Pentru ca este un aspect esential in prezentarea produselor dvs., va oferim servicii integrate de concept, design, tipar si finisare profesionala a tipizatelor personalizate. Conceptia unui design de succes incepe cu centralizarea tuturor elementelor ce tin de identitatea vizuala a  companiei dvs, cu stabilirea tipului de clienti carora li se adreseaza produsul si de cunoasterea corecta a concurentei.

In completarea serviciilor de productie, va punem la dispozitie si posibilitatea de a va construi machetele preferate cu ajutorul graficienilor nostri cu experienta de peste 15 ani in industria tipografica. Internalizand intregul proces de creatie si productie al tipizatelor din hartie, aveti garantia ca nu vor exista nici un fel de erori cum ar fi neconcordanta caracteristicilor machetei cu cerintele de tiparire. Specialistii nostri va pot realiza machetele de la zero conform tututor cerintelor dvs.

In final, ca o concluzie a celor prezentate mai sus, putem retine faptul ca aveti posibililatea sa personalizati orice fel de tipizate, cu preturi competitive, obtinute in urma investitiilor in echipamente noi ce asigura un randament crescut. Sunt realizate in house toate tipurile de personalizare a tipizatelor si puteti beneficia de discounturi de 25% pana la data de 30 septembrie.

Solicitati Oferta

PUTETI INCARCA FISIERE DE MAXIM 25MB