În domeniul marketingului multichannel, o tactică frecvent întâlnită de a atrage atenția clienților consolidând brandingul, sunt articolele promoționale. Acestea pot îmbunătăți campaniile dvs. de fidelizare, generând un răspuns şi mai mare, printr-un articol ce conţine o siglă atașată unui banal obiect promoţional, care poate fi accesibil pentru uz de zi cu zi, și de ce nu, poate fi chiar distractiv sau interactiv (cărţi de joc, un breloc funny, briceag, etc.).

Prin relația noastră cu cei mai importanţi furnizori din industrie, avem acces imediat la peste un milion de produse promoționale personalizabile.

Obiectele promoţionale pot fi adaptate pentru campanii de prospect, aprecierea clienților sau recunoașterea angajaților în urma unui eveniment (Crăciun, Sfârşit de an, Centenar, Sărbătorirea unor mulţi ani de înfiinţare, etc.).

Vă oferim produse personalizabile care se potrivesc fiecărui buget și ocazie, cum ar fi:
- pixuri cu logo
- căni (standard/termo)
- termosuri
- calendare
- brelocuri
- birotică şi papetărie
- accesorii/periferice IT
(USB stick-uri, boxe, mousepad-uri, etc.)
- și multe altele chiar şi din gama luxury.

În plus, vă putem personaliza şi o mulțime de articole purtabile în trend sau de brand, cum ar fi: şepci, tricouri, hanorace, salopete, jachete, treninguri, etc.

Articolele promoționale sunt evidenţiabile chiar și pentru instituțiile de învățământ. Începeți anul școlar consolidând inițiativele de la nivelul școlii, creând articole suvenir pentru evenimentele de-alungul anului şcolar, şi pe care să le împărțiți elevilor și personalului. Puteţi oferi o mică "atenţie" de "bun venit" unui nou student care tocmai a fost acceptat în instituția dvs., printr-un pix sau cană cu sigla pe care colegii o vor vedea, ajutând la creșterea interesului pentru școala dvs.

De asemenea, dorim să ne asigurăm că obțineți o rentabilitate reală a investiției dvs. prin campaniile dvs. promoționale cu produsele noastre. Articolele promoționale atunci când vor fi integrate corespunzător în mesajele și garanțiile unei companii, pot îmbunătăți ascendent eficacitatea inițiativelor de marketing și vânzări target.
Potrivit studiilor de specialitate în publicitate, aproape 4 din 10 consumatori care au primit un cadou personalizat cu logo de la un angajator sau un colaborator cu care au făcut afaceri, au spus că au avut mai multe șanse să păstreze relaţiile profesionale sau comerciale pe viitor.

Solicitati Oferta

PUTETI INCARCA FISIERE DE MAXIM 25MB