[wonderplugin_slider id="31"]

Branding

Tiparul -mijloc de branding

Studiul realizat in 2008 de catre Print Media Academy (P.M.A.) apartinand de Heidelberger Druckmaschinen AG impreuna cu Faculty of Advertising and Marketing Comunication a Universitatii de Media din Stuttgart releva impactul printului in piata de publicitate si demonstreaza faptul ca tiparul este un domeniu indispensabil.

Studiul realizat este unul de maxima complexitate, analizandu-se toate zonele in care printul este folosit ca mijloc de comunicare si are ca baza stiintifica un volum mare de informatie rezultata din 80 de studii si rapoarte referitoare la piata germana, publicate de cele mai importante institute de cercetare de marketing, asociatii profesionale, grupuri de presa si universitati.

Publicul tinta caruia i s-a adresat nu au fost nicidecum tipografii, ci oamenii de marketing si media. Ca drept urmare analiza comparativa pentru media tiparita, TV si internet si impactul printului in media, conving si cel mai reticent strateg de media de puterea si eficienta comunicarii tiparite. Concluziile au fost comunicate in cadrul unui congres denumit sugestiv Viitorul tiparului, la care au participat experti germani din domenii ca media, publicitate, tipar, IT.

Concluzia acestei intruniri a expertilor celei mai dezvoltate si avansate piete de media si tipar din Europa, a fost ca produsele tiparite vor continua sa fie si in viitor o componenta indispensabila a mijoacelor media si ca nu putem vorbi despre razboi intre acesti agenti media, ci mai curand de o exploatare a avantajelor noilor oportunitati.

In incheierea studiului regasim recomadari de actiune pentru strategii si oamenii de media:

-tiparul trebuie folosit ca agent textual in special atunci cand se impune comunicarea de mesaje complexe. Ca argument sunt enumerate calitatile printului : informeaza, este contextual, multiplica si consolideaza mesajul.

-tiparul se recomanda a fi folosit ca vehicul publicitar cu precadere atunci cand se urmareste targetarea de grupuri tinta cu asteptari inalte. Printul are efect activator la nivel emotional si atinge o audienta formata din consumatori cu putere de cumparare considerabila, care au in continuare o puternica afinitate pentru comunicarea tiparita. In plus tiparul este credibil, fapt care face ca reclama tiparita sa aiba un efect confirmat.

-printul nu trebuie folosit in detrimentul altor vehicule de media, ci impreuna cu acestea pentru a intesifica impactul comunicarii publicitare, pentru ca are puterea de a compesa lipsurile acestora. Printul impune o receptare a informatiei decelerata, intensiva si de durata, este un suport pentru branding sistematic si pentru termen lung.

Branding-ul este important pentru o companie pentru ca poate aduce venituri suplimentare si poate consolida imaginea unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor.

Servicii profesionale de branding! Dezvoltati-va afacerea intr-un mod eficient!

Global Print!

Rebranding Servicii

Branding Servicii

Branding produse tiparite

Realizam tipar publicitar care sa va reprezinte compania, prima impresie fiind cea decisiva! Succesul unei campanii de promovare depinde de calitatea materialelor de promovare - Tipografia Global Print va ofera aceasta calitate cu o experienta vasta în domeniu si, prin urmare, cu solutii dintre cele mai diverse. Branding produse tiparite - fie ca este vorba de clasicele metode de promovare sau cele mai noi modalitati, expertii nostri lucreaza pentru dvs, avand un singur scop: obtinerea de rezultate care sa se reflecte in volumul dvs de vanzari si in numarul de clienti fidelizati.

Pentru a crea un brand este nevoie de un proces de dezvoltare durabila, atat a companiei/produsului/ serviciului ce doreste sa devina un brand, cat si de stabilirea si respectarea unei identitati vizuale (sigla, mesaj, promisiuni, materiale si metode de prezentare) unice si originale - branding servicii profesionale.

Logo este cel mai reprezentativ element de identitate corporate, iar elementele ce il compune (simbol, font, gama de culori, slogan) sunt expresia grafica a identitatii vizuale si parte a efortului de branding. Sistemul de identitate vizuala este în general sintetizat intr-un manual de identitate a marcii. Identitatea vizuala este la fel de importanta, indiferent daca vorbim de un business mic, de o profesiune liberala sau despre o mare corporatie.

Identitatea vizuala reprezinta una dintre cele mai importante elemente ce definesc imaginea unei companii atat in mediul online cat si in mediul real. Identitatea unei companii trebuie sa fie cat se poate de originala, reprezentativa, vizibila si memorabila deoarece reprezinta un mijloc de comunicare intr-o piata aglomerata, in care competitorii dvs. folosesc orice oportunitate de a se evidentia.

Tipografia Global Print asigura servicii complexe de constructie grafica si tipar profesional pentru realizarea celor mai spectaculoase materiale de promovare! Indrazniti sa va evidentiati cu ajutorul unor produse tiparite unice! Calitate de top, fara conditii de tiraj!

SPRIJINIM PROIECTELE CREATIVE SI OFERIM SUPORT SPECIALIZAT PENTRU BUSINESS-UL DVS.!

Top

Contact

Copyright © 2017 Global Print Harta site