Branding Avantaje

Dincolo de un logo, un simbol, un design sau un nume, un brand inseamna tot ceea ce vrei sa comunici consumatorului si publicului despre produsul si compania ta, dar si ceea ce comunici fara sa vrei.

Comunicarea brandului trebuie sa fie o activitate continua, brandingul fiind procesul de creare si de intretinere a unui brand. Brandul, fiind o imagine reflectata, o perceptie a consumatorului, acesta trebuie sa comunice in permanenta avantajele si beneficiile pe care le are fata de concurenta, si nu numai.

Branding avantaje - esenta brandului

Contribuie la crearea si dezvoltarea unui capital de brand , care functioneaza drept vector de crestere pentru valoarea financiara a activelor tangibile si intangibile ale companiei;

Permite comunicarea clara a mesajului companiei, intr-un glas unitar;

Ofera companiei recunoastere instantanee si o modalitate eficienta de a se diferentia de alte afaceri de profil;

Consolideaza reputatia si intareste convingerea ca organizatia are o misiune comuna, pe care o indeplineste prin toate elementele sale structurale.

Creeaza o asociere pozitiva pentru produse sau servicii, ce sunt recunoscute ca parte a unui intreg;

Evita dublarea eforturilor de promovare, comunicarea realizandu-se in mod eficient si economic;

Branding avantaje reprezinta esenta brandului respectiv care, la modul punctual, ar trebui sa se traduca prin: valori, pozitionare, mesaj care se doreste a fi transmis, misiune si viziune.

Esenta brandului este latura invizibila a acestuia, care trebuie sa fie sugerata de elementele grafice.

Top

Contact

Copyright © 2017 Global Print Harta site