Strategie branding

Importanta unei imagini de brand clare si niste atribute bine inchegate in perceptia publicului este dovedita de succesul marilor branduri cand vine vorba de notorietate si fidelitatea clientilor. Pentru a avea o identitate puternica este nevoie, intr-adevar, de o anumita experienta, vechime pe piata si mai mult decat atat, servicii si produse de calitate.

Pe langa eforturile de comunicare sau marketing, o imagine pozitiva si profesionista este intretinuta si de seriozitatea cu care sunt tratate proiectele, serviciile sau produsul final livrat. Pentru asigurarea acestui echilibru intre partea materiala a serviciilor oferite de firma dumneavoastra si complexul simbolic al imaginii si reputatiei, este necesar sa alternati eforturile astfel incat sa satisfaceti ambele nevoi ale business-ului.

Pentru a porni la drum in elaborarea si implementarea unui plan strategic de sporire a notorietatii si crearea unei identitati publice, este nevoie sa stiti sa va obiectivizati cu atentie vulnerabilitatile si sa va structurati actiunile in functie de nevoile reale si cuantificabile ale brandului.

Strategie branding

Un plan strategic de branding include mai multe etape. Se stabilesc obiectivele campaniei in functie de nevoile identificate, se stabileste publicul-tinta caruia se adreseaza mesajele campaniei, se stabilesc canalele de comunicare prin care se poate ajunge cel mai usor si eficient la aceste categorii de publicuri. Dupa identificarea acestora, se face o analiza a brandului: se identifica valorile ce vor a fi transmise, se cerceteaza piata, afiliatii, partenerii si posibilii sponsori. Se centreaza atentia asupra aspectelor importante ale brandului si se concepe strategia de pozitionare.

Pe langa trasarea obiectivelor strategice si identificarea caracteristicilor mediului extern in care se vor realiza actiunile de branding, se creeaza elementele grafice (vizualurile) si mesajele pe care le veti folosi in campanie. Se fac ample interpretari asupra siglei alese, a cromaticii, a tuturor elementelor vizuale ce vor sta la baza identitatii brandului. Dimensiunea vizuala trebuie sa fie in concordanta cu valorile transmise.

Campaniile de acest gen sunt actiuni ample ce se intind pe intervale mari de timp si au o importanta majora asupra brandului. De aceea, este recomandat ca aceste campanii sa fie coordonate de persoane autorizate care sa va garanta succesul.

Global print - asiguram servicii profesionale de promovare online si offline!

Top

Contact Contact

Copyright © 2017 Global Print Harta site