Rebranding Servicii

Activitatea de rebranding presupune o "schimbare" la nivelul imaginii si identitatii brandului respectiv. Se produce o modificare, sau, mai bine zis, o imbunatatire a tot ceea ce reprezinta la nivel simbolic si vizual afacerea dvs. Rebrandingul presupune atat modificarea a tot ce inseamna identitatea unui produs (design, nume, culori, logo, slogan, etc ) cat si schimbarea pozitionarii in mintea publicului tinta. Cel mai adesea prin achizitii sau fuziuni numele brandului trebuie schimbat pentru ca nu mai corespunde cu realitatea. Evident ca un nume nou presupune si o identitate noua, atat la nivelul valorilor cat si a identitatii vizuale. Uneori nu este nevoie de fuziune sau achizitie, pur si simplu, prin adaugarea de game noi, schimbarea pietelor si a viziunii actionarilor, numele nu mai corespunde.

Un refresh de identitate vizuala este primul nivel de rebranding. El pastreaza structura brandului, identitatea, numele, dar construieste haine noi pentru a schimba imaginea invechita. Prin acest prim nivel al rebranding-ului, brandul isi imbunatateste imaginea si factorul de atractie in piata tinta.

O campanie de rebranding nu poate fi implementata in orice moment. Ea se impune atunci cand converg o serie de conditii: imaginea brandului este monotona, competitia castiga teren, iar produsul nu mai suscita atentia si interesul publicului si prin urmare, vanzarile scad. Altfel spus, rebrandingul trebuie facut nu doar pentru ca este in trend, ci el se impune atunci cand, indirect, piata si publicul il cer.

Rebrandingul inseamna mai intai de toate schimbare, iar omul, prin insasi natura sa, este o fiinta ce cauta stabilitatea si este, de cele mai multe ori, reticenta la idee de schimbare. Prin urmare, rebrandingul nu trebuie neaparat sa aduca o modificare de identitate totala. Daca situatia o impune, se poate opta pentru un rebranding partial: putem modifica, de exemplu, doar sloganul sau ambalajul unui produs atunci cand acestea devin ineficiente. Rebrandingul este un proces de revitalizare in viata unui brand si nu ar trebui facut la intamplare, de aceea cel mai bine este sa cereti sfatul specialistilor.

Servicii eficiente de Rebranding adaptate! Sprijinim proiectele creative si oferim suport specializat pentru business-ul dvs.!

Schimbarea identitatii firmei

Personalizare Materiale Noi

Beneficii Rebranding

Strategie rebranding

Top

Contact

Copyright © 2017 Global Print Harta site