Beneficii Rebranding

Exista momente in evolutia unui brand cand este nevoie de o schimbare – fie din cauza faptului ca imaginea si profilul business-ului se afla pe o panta descendenta, fie stagneaza si ar fi necesar un refresh. O campanie de rebranding nu poate fi creata si implementata in orice moment. Ea se impune atunci cand converg o serie de conditii: imaginea brandului este monotona, competitia castiga teren, iar produsul nu mai suscita atentia si interesul publicului, si, prin urmare, vanzarile scad. Altfel spus, rebrandingul trebuie facut nu doar pentru ca este in trend, ci el se impune atunci cand, indirect, piata si publicul il cer.

Un aspect proaspat si dezvoltarea unei personalitati mai puternice de brand pot propulsa din nou afacerea dumneavoastra pe culmile succesului. Rebrandingul inseamna mai intai de toate schimbare, iar omul, prin insasi natura sa, este o fiinta ce cauta stabilitatea si este, de cele mai multe ori, reticenta la idee de schimbare. Prin urmare, rebrandingul nu trebuie neaparat sa aduca o modificare de identitate totala. Daca situatia o impune, se poate opta pentru un rebranding partial: putem modifica, de exemplu, doar sloganul sau ambalajul unui produs atunci cand acestea devin ineficiente. Rebrandingul este un proces de revitalizare in viata unui brand si nu ar trebui facut la intamplare, de aceea cel mai bine este sa cereti sfatul specialistilor.

Tipografia Global Print sustine initiativele indraznete si creative. Pe langa serviciile de tiparire a materialelor noi de promovare, oferim servicii complete de constructie grafica si strategii de implementare a campaniilor de branding si rebranding adaptate nevoilor dvs.

Servicii de grafica

Servicii profesionale de tipar

Servicii eficiente de Rebranding adaptate!

Sprijinim proiectele creative si oferim suport specializat pentru business-ul dvs.!

Top

Contact Contact

Copyright © 2017 Global Print Harta site