Design Ambalaje

Indiferent daca produsul este premium sau low cost, ambalajul trebuie sa ramana la cele mai ridicate standarde, deoarece este cartea de vizita a continutului acestuia si a brandului pe care doriti sa-l promovati. Pana la contactul direct cu produsul comercializat, cumparatorul acorda o mare atentie ambalajului si modului de prezentare. Design ambalaje trebuie sa atraga rapid privirile si sa genereze incredere potentialilor cumparatori.

Conceptia unui ambalaj de succes incepe cu centralizarea tuturor elementelor ce tin de identitatea companiei dvs, cu stabilirea genului de clienti la care se adreseaza produsul si cunoasterea concurentei. Pentru ca este un aspect esential in prezentarea produselor dvs, oferim servicii integrate de concept si design ambalaje.

Ambalajul este ultimul contact pe care consumatorii îl au cu un produs înainte de a-l cumpara si de aceea este de foarte multe ori un factor decisiv în decizia de cumparare. Însa dincolo de exigentele pe care trebuie sa le atinga privind aspectul, un design ambalaje trebuie sa respecte o serie de criterii specifice si uneori rigide privind fiabilitatea si functionalitatea sa. Tocmai din aceste considerente, design ambalaje presupune acordarea unei atentii deosebite atât componentei estetice, cât si celei pragmatice.

Design ambalaje are un rol important ca vehicul informational, continand detalii despre ingrediente, modul de folosire, depozitare, aportul nutritiv si pret. În tratarea estetica a ambalajului trebuie sa se tina seama de existenta unui complex senzorial, care determina o manifestare de aprobare sau de respingere din partea simtului estetic al fiecarui individ, de efectul emotional declansat de actul de cumparare si de consum.

Realizarea unui design ambalaje necesita cunostinte de design industrial, cunostinte de estetica  si cunostinte legate de psihologia de cumparare.

Top

Contact Contact

Copyright © 2017 Global Print Harta site