Seo (Search Engine Optimization)

SEO reprezinta o componenta a marketing-ului prin faptul ca necesita întelegerea modului în care functioneaza algoritmii de cautare si ce ar cauta vizitatorii, pentru a stabili o corespondenta cu site-urile care ofera ceea ce acestia cauta. Anumite tehnici SEO pot implica optimizarea codarii unui site, fara a face modificari vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii site-ului, evitarea sau rezolvarea unor probleme care ar putea împiedica motoarele de cautare sa indexeze complet site-ul. Alte eforturi mai vizibile ar fi includerea de continut unic care este usor indexat si extras de pe site-uri web.

Optimizarea corecta a unui site conduce la o mai buna prezenta în motoarele de cautare la cautari relevante efectuate de utilizatori, legate de informatiile, serviciile sau produsele prezentate pe site. Acest lucru conduce la mai multi vizitatori, mai multe persoane interesate si mai multe vanzari. Insa asta nu este tot ceea ce face SEO, impactul lui fiind unul mult mai vast si mai benefic.

SEO - etape principale

1.Analiza si întocmirea unei strategii SEO:

In cadrul acestei etape specialistii efectueaza cercetarile necesare intocmirii strategiei SEO prin utilizarea unor unelte specifice pentru cautarea si identificarea celor mai reprezentative cuvinte cheie pentru compania dvs. si realizeaza un studiu de piata asupra concurentei si strategiei acestora.

2.Examinarea profesional a site-ului:

Site-ul va fi analizat pentru examinarea structurii si continutului, prin diferite instrumente specializate, care pot identifica diferite erori sau probleme atât de programare cat si de structura a site-ului; urmatorul pas urmand a fi rezolvarea acestor probleme de catre echipa de specialisti.

In ceea ce priveste examinarea continutului se urmareste: acuratetea, originalitatea, utilitatea, structurarea în pagini, factori care pot influena în mod favorabil/nefavorabil procesul de optimizare SEO. De asemenea, se ofera suport pentru întelegerea modului în care trebuie realizat continutul pentru ca ulterior acesta sa reprezinte un punct forte.

3.Implementarea propriu-zisa a strategiei SEO:

La baza unei strategii SEO de succes sta realizarea corecta a campaniei, care consta in directionarea a cat mai multor link-uri catre site-ul dvs, aducand o serie de beneficii acestuia. Calitatea continutului din site-ul dvs., in special utilitatea continutului va avea impact direct asupra vizitatorilor, din acest punct se va forma o piramida, în varful careia va fi pozitionata compania dvs, apoi vizitatorii multumiti de resursele oferite de site-ul dvs. se vor transforma în clietni multumiti, care la rândul lor vor aduce noi clieni, contribuind astfel prin recomandari la promovarea afacerii dvs.

4.Generare rapoarte si statistici:

In urma aplicarii strategiei SEO se va putea observa efectul acesteia din punct de vedere al traficiului i a creterii poziiei din rezultatele motoarelor de cautare prin rapoartele si statisticile generate lunar clientilor nostri; avantajul rapoartelor lunare  punere in evidenta a cresterii graduale de la o luna la alta sau imbunatairile necesare ce trebuiesc adoptate pentru creterea eficienei optimizarii.

In munca de optimizare toate eforturile sunt indreptate înspre plasarea site-ului dvs. între primele rezultate ale motoarelor de cautare, ceea ce va conduce la un numar mai mare de vizitatori pe site-ului dvs si în continuare la un numar mai mare de clienti. Statisticile în acest domeniu estimeaza ca 99% dintre vizitatori vor accesa prima pagina a rezultatelor specific cautate, în timp ce 97% dintre vizitatori vor accesa doar primele 3 rezultate, considerandu-le suficiente pentru a-si crea viziunea clara asupra pietei de interes.

Optimizare SEO OnPage

Optimizare SEO OffPage

Copywriting OnPage

Copywriting OffPage

Top

Contact

Copyright © 2017 Global Print Harta site