Produse Tiparite

Un studiul realizat de Academia Heildelberg ce analizeaza toate zonele in care produsele tiparite este folosit ca mijloc de comunicare si care are ca baza stiintifica un volum mare de informatie rezultata din 80 de studii si rapoarte referitoare la piata germana, publicate de cele mai importante institutii de cercetare de marketing, asociatii profesionale, grupuri de presa si universitati, releva impactul printului in piata de publicitate si demonstreaza faptul ca este un domeniu indispensabil.

Publicul tinta caruia i s-a adresat studiul nu a fost nicidecum tipografiile, ci oamenii de marketing si media. Ca drept urmare analiza comparativa pentru media tiparita, TV si internet si impactul printului in media, conving si cel mai reticent strateg de media de puterea si eficienta comunicarii prin tipar produse. Rezultatele au fost comunicate in cadrul unui congres denumit sugestiv "viitorul tiparului", la care au participat experti germani din domenii ca media, publicitate, tipar produse, IT.

Concluzia acestei intruniri a expertilor celei mai dezvoltate si avansate piete de media si tipar din Europa, a fost ca produsele tiparite vor continua sa fie si in viitor o componenta indispensabila a mijoacelor media si ca nu putem vorbi despre razboi intre acesti agenti media, ci mai curand de o exploatare a avantajelor noilor oportunitati.

 

Produse Tiparite vor Continua cu Succes !

Tipar China

Tipar China

Read more
Tipar Turcia

Tipar Turcia

Read more
tipar plicuri

Tipar Plicuri

Read more
produse tiparite - Global Print

De Ce Produse Tiparite ?

Read more
Top

Contact Contact

Copyright © 2018 Global Print Harta site