De Ce Produse Tiparite ?

"Produse tiparite in viitor"

Este o pledoarie ce are ca ax central studiul realizat in 2008 de catre Print Media Academy (P.M.A.) apartinand de Heidelberger Druckmaschinen AG impreuna cu Faculty of Advertising and Marketing Comunication a Universitatii de Media din Stuttgart, care releva impactul printului in piata de publicitate si demonstreaza faptul ca tiparul este un domeniu indispensabil.

Studiul realizat este unul de maxima complexitate, analizandu-se toate zonele in care printul este folosit ca mijloc de comunicare si are ca baza stiintifica un volum mare de informatie rezultata din 80 de studii si rapoarte referitoare la piata germana, publicate de cele mai importante institute de cercetare de marketing, asociatii profesionale, grupuri de presa si universitati.

Publicul tinta caruia i s-a adresat nu au fost nicidecum tipografii, ci oamenii de marketing si media. Ca drept urmare “ Analiza comparativa pentru media tiparita, TV si Internet” si “Impactul printului in media”, conving si cel mai reticent strateg de media de puterea si eficienta comunicarii prin produse tiparite. Rezultatele au fost comunicate in cadrul unui congres denumit sugestiv “Viitorul tiparului”, la care au participat experti germani din domenii ca media, publicitate, tipar, IT.

Produsele tiparite vs noi oportunitati

Concluzia acestei intruniri a expertilor celei mai dezvoltate si avansate piete de media si tipar din Europa, a fost ca produsele tiparite vor continua sa fie si in viitor o componenta indispensabila a mijoacelor media si ca nu putem vorbi despre razboi intre acesti agenti media, ci mai curand de o exploatare a avantajelor noilor oportunitati.

In incheierea studiului regasim recomandari de actiune pentru strategii si oamenii de media:

- produsele tiparite trebuie folosite ca agent textual in special atunci cand se impune comunicarea de mesaje complexe. Ca argument sunt enumerate calitatile printului : informeaza, este contextual, multiplica si consolideaza mesajul.

- produsele tiparite se recomanda a fi folosite ca vehicul publicitar cu precadere atunci cand se urmareste targetarea de grupuri tinta cu asteptari inalte. Tiparul are efect activator la nivel emotional si atinge o audienta formata din consumatori cu putere de cumparare considerabila, care au in continuare o puternica afinitate pentru comunicarea tiparita. In plus tiparul este credibil, fapt care face ca reclama tiparita sa aiba un efect confirmat.

- produsele tiparite nu trebuiesc folosite in detrimentul altor vehicule de media, ci impreuna cu acestea pentru a intesifica impactul comunicarii publicitare, pentru ca tiparul are puterea de a compensa lipsurile acestora. Printul impune o receptare a informatiei decelerata, intensiva si de durata, este un suport pentru brandingul sistematic si pentru termen lung.

Hartia si Produsele tiparite continua cu succes !

Top

Contact

Copyright © 2017 Global Print Harta site